Mráz Barbara: Konstruktív kritikai reflexió Takács Krisztián „Legyen mobiltelefon az órán vagy ne?” című blogbejegyzése kapcsán
Mráz Barbara: Konstruktív kritikai reflexió Takács Krisztián „Legyen mobiltelefon az órán vagy ne?” című blogbejegyzése kapcsán Blogbejegyzésem témájaként Takács Krisztián „Legyen mobiltelefon az órán vagy ne?” című írását választottam, erre szeretnék kritikai módon reflektálni. A bejegyzésben a mobiltelefonok tanórai használatának előnyeivel és hátrányaival teljes mértékben egyetértek azonban ezt néhány pontban kiegészíteném. Az okostelefonok rohamos terjedése az iskolákban is komoly kérdéseket vet fel. Azok a pedagógusok, akik rugalmasan alkalmazkodnak az új kihívásokhoz és nem a mobiltelefon tiltása mellett voksolnak, az előnyök mellett számos problémával szembesülhetnek. Az oktatási folyamat során nagy figyelmet kell arra fordítaniuk, hogy ne okozzon hátrányt az okostelefon használata a tanulók körében. Hiszen előfordulhat, hogy az kerül előnybe, akinek jobb, illetve gyorsabb készüléke van. Célszerű olyan alkalmazásokat használni, amelyek minden készüléken futnak...
Megjegyzések
Megjegyzés küldése